Jurkjes

Ik heb erg veel last van mijn ogen dus deel ik vandaag maar wat foto's van jurkjes die ik heb gemaakt en waarvoor ik ook de patroontjes heb ontworpen
Gebreid naar eigen ontwerp in DMC op haalden 1mm.
Deze zijn ontworpen voor American Miniaturist. Grote zus draagt een gehaakte jurk en hoed, de baby draagt een gebreide jurk.
Gehaakte kleding voor Heidi Ott baby. Jurkje, ondergoed, mutsje en slofjes. Mijn eigen patroon.
Twee versies van hetzelfde gebreide jurkje.
Gemaakt voor Dollshouse World. KLeding set voor heel klein meisje . Haakwerk.
Gehaakte jurk en mutsje. Sokjes zijn gebreid.
En tenslotte een set voor mini Mini : slipje, slofjes, jurk en muts. Zo klein kan ik het helaas niet meer. Gehaakt met haald 0,50 en naaigaren. Ik hoop dat ik binnenkort weer patroontjes kan schrijven voor deze blog.

Comments

Popular Posts