Mijn versie van de Chocolatier kit.

Ik kreeg deze leuke kit cadeau. Ik heb er wel het een en ander aan veranderd. Dit is mijn versie.
Om te beginnen heb ik de meeste van de printjes niet gebruikt. Ook heb ik de kast anders ingedeeld en gevuld met eigen maaksels.
Ook het assortiment van de winkel werd uitgebreid. Ik heb er gebakjes aan toegevoegd en zelfgemaakte bonbons. Ik vond de kralen uit het pakket een beetje groot dus die heb ingepakt in goud- en zilver papier. Verder heb ik hele kleine kraaltjes, craft foam en geverniste taartversiering gebruikt.
Ik moet bekennen dat ik de stoelen die in de kit zaten met geen mogelijkheid in elkaar kon krigen. De papieren luifel en parasol kreeg ik ook niet echt naar mijn zin. Daarom heb ze allemaal weggelaten. Ik heb zonneschermen gemaakt van stof die ik eerst verstevigd heb door hem te bestrijken met een mengsel van 1 deel houtlijm en 1 deel water. Zo had ik ook geen rafels.
Zonder de parasol en de stoelen hield ik wat ruimte over dus heb ik het wagentje vol verleidingen naar de zijkant verplaatst, ik vind dat ook een mooiere plek. De bloemen bakken heb ik geschilderd en ik heb er mos en extra bloemen bij gedaan. Voor de winkel heb ik twee bloeiende boompjes in potten geplaatst. Ik vond het idee van verlichting heel leuk maar toen ik zag hoe opvallend de snoeren zouden, worden heb ik toch de lampjes weggelaten. Door het glazen dak valt er genoeg licht in de winkel.

Comments

Popular Posts