Mijn versie van de Chocolatier kit.

De bekende kit die je kunt kopen bij bijvoorbeeld : Wish. com of Ali. Ik vond de kit leuk om in elkaar te zetten. Toch heb ik er heel wat aan veranderd en het lijkt me leuk om jullie mijn versie te laten zien. Lana vindt hem wel mooi zo te zien.
Ik had veel moeite met het papier. De vloer lukte nog redelijk maar ik heb alles van de muur moeten schrapen. Ook de doosjes voor in de kast kreeg ik niet netjes genoeg naar mijn zin. Ik heb ze dus, net als de spullen op de vensterbrank , vervangen door eigen maaksels. Het schilderij is gemaakt met een lijstje van de Action.
Ik hen allerlei lekkers gemaakt voor de toonbank. Hele en halve kralen werden verpakt in goud en zilverpapier. Voor bonbons heb ik piepkleine kraaltjes gebruikt. Ook cup cakes die te klein waren voor een andere winkel kregen een plekje. Ik heb ook stukjes van gummetjes gebruikt.
Toen ik het papieren zonnescherm en de parasol had gemaakt, was ik er niet echt blij mee. Ik heb van een katoenen lapje een nieuw zonnescherm gemaakt. Ik heb de stof verstevigd met een mengsel van witte lijm en water om rafels te voorkomen. Blij met het resultaat.
Net als mijn 2 vriendinnen kreeg ik de stoeltjes voor het terrasje met geen mogelijkheid in elkaar gezet. Ik besloot het zonder terras te doen en het karretje vol verleiding te verplaatsen naar de andere kant. Ik had nog een cake die er precies op past. In plaats van de parasol heb ik toen ook voor die kant vn de winkel een zonnescherm gemaakt.
Daarna heb ik de bloemen in de bakken geplaatst en de voorkant van de winkel voorzien van twee bloeiende boompjes .
<

Comments

Popular Posts