Van alles bij elkaar.

Als ik mini voedsel maak, maak ik altijd meer dan ik van plan was. Zo hou ik altijd een taart, een brood etc over. Ik heb dus een hele doos vol en daar moest ik toch eens iets mee doen. Ik zag op Pinterest allerlei zgn : "food boards " dwz eetwaren uitgestald op een snijplank, dienblad oid. Ik besloot het eens te proberen. En het bleek geweldig leuk om te doen.
Al snel stond de eerste taart op een plankje. In mijn rommeldoos vond ik een schaaltje om te vullen met chocoglazuur ( verf) en ik voegde ook wat fruit toe en chocolade krullen. Zo werden mijn overgebleven taart en wat rommeltjes in eens iets leuks om naar te kijken.
Beslagkommen kregen gezelschap van keukenspulletjes en proeflapjes als pannenlapjes.
Sla, salades en brood met van alles uit de rommeldoos. Ik vind het er leuk uitzien.
Pudding met spuitzak en ingredienten.
Stoofpot met heerlijk vers brood en toen kwam die niet zo goed gelukte pannelap ineens toch goed van pas.
De maaltijd is klaar.
>
Taarten doen het altijd goed. Het lijkt wel of ze nog lekkerder zijn als er meerdere bij elkaar staan.
Nu heb ik natuurlijk wel een ander probleempje, waar stal ik dit allemaal uit ? Misschien in een oude letterbak of op een leuk rekje? Groetjes, Marianne

Comments

Popular Posts