Halloween tips

Even wat foto's en snelle tips rond het thema Halloween.
Nagelstickers op een goedkoop serviesje voor een prachtig vleermuis servies.De nagel stickers doen het ook heel leuk op koekjes. Spokolade : Vul een beker met bruine glasverf , het mini spookje is gemaakt van zelfhardende klei en no hole beads.
Halloween krans van spullen uit de Kringloop. Krans van riet, met een achtergrond van karton. Ik denk dat het plastic huis afkomstig is uit een Happy Meal. Ik heb het beschilderd in gepaste kleuren. De boom links is een oude kerstboom uit een poppenhuis. Vanzelf verkleurd tot een zwarte boom. De mummie hoofden zijn kralen verpakt in verband gaas met ogen erop geschilderd. Ik vond ook een zakje met zaaddozen van een plant die precies op pompoenen lijken. Alle versiersels komen uit de Kringloop. Alleen de ratten, trap en grafsteen heb ik van papier gemaakt. Verlichting is een verborgen led theelichtje.
De kast is gevuld met allerlei Halloween spulletjes. Een theepot gemaakt van een ( plastic) schedel. Ik hoefde alleen een tuit, handvat en deksel van klei toe te voegen. De taart heeft ook een plastic schedel en armen van klei......... mos en kurk kruimels voor de afwerking. De spinnen webben zijn gemaakt van witte synthetische kussenvulling. De snack met de naam : oogjes in rode saus maakte ik door parels te beschilderen met een pupil, ze werden in een laagje rode glasverf gelegd. Hoop dat jullie dit leuk vinden Groetjes, Marianne

Comments

Popular Posts