Kerst Collectie

Vandaag deel ik wat foto's uit de oude doos van verschillende Kerst "maaksels "
Dit was een marktkraampje uit een pakketje van de Action. Ik heb het aangepast aan mijn smaak en gevuld met mijn mini kerstmannen en mini sneeuwpopjes.
Mini beertjes ( door mij gemaakt van pijpenragers) slapen onder gehaakte dekentjes in hun eigen walnoot huisjes , wachtend op Kerstochtend .
En een lieve oude beer in een kersttrui.
De kerstman doet boodschappen. Gemaakt voor American Miniaturist.
Mister Scrooge uit Christmas Carol kreeg niet alleen bezoek van een geest.......
Ook Julia's Kerstavond maakte ik voor American Miniaturist. IK hoop jullie later meer te vertellen over dit maaksel.
Kersttaarten zijn zo leuk om te maken. Maar natuurlijk was er ook ruimte voor de Sint.

Comments

Popular Posts